onsdag, augusti 19

Taskig andedräkt

Så var det ju det här med att man luktar bajs ur mun när kroppen är i ketos. Mannen trodde det var han själv som stank, men istället var det jag. Mysiga filmkvällar är inte riktigt samma grej när man måste hålla munnen stängd och andas genom näsan.

Köpte SB12 med melonsmak (mmm) och har testat ett par dagar nu, men jag känner ju inte riktigt själv om det funkar eller inte. Köpte även en tungskrapa för att få bort eventuell gegga där med.

Jag behöver alla tips jag kan få för att lindra stanken. Fast jag har inte så stora förhoppningar om att få hjälp här. Jag ser att ni läser, men ingen kommenterar. :D

EDIT: Hittade den här tråden på kolhydrater.ifokus.se som svarade på mina frågor.

1 kommentar:

  1. Haha vad ska man kommentera då? :-) du skriver ju inget som gör en förbannad :-)

    SvaraRadera