måndag, augusti 24

Framsteg?

Vågen har stått väldigt stilla en tid nu, och det har irriterat mig rätt mycket. Det är ju ändå en ganska drastisk kostomläggning vi gjort när vi tagit bort alla kolhydrater. Man tycker ju att det borde ha hänt NÅT. Mannen har gått ner fem kilo, själv känns det som om fett börjar omfördela sig. Att vågen inte visar något, det köper jag, men att måttbandet står still också, det känner jag är lite mer än irriterande.

Jag har alltid haft problemet att jag överäter. Oavsett om jag äter skräp eller nyttigt tenderar jag att äta för mycket. Det misstänker jag är boven i dramat för tillfället också. Har minskat ner på maten lite, och ska försöka skära ner på mjölkprodukterna också. Det har blivit en hel del crème fraiche med kanel på sistone.

Får jag bara krympt dubbelhakan lite så alla bilder inte behöver tas i "fat-girl-angle" är jag nöjd, resten får ta den tid det tar.

2 kommentarer:

  1. Du HAR omfördelat på ngt vis, för ryggen och röven samt benen är smalare nu än för. Jag tänkte särskilt på att ryggen inte hade lika mkt julgran som innan när vi badade i härryda :-)

    SvaraRadera
  2. HAHA, julgran. jag tror jag dör. :D

    SvaraRadera