tisdag, juli 21

Skinkmajofrukost

Jodå, det blev en hel del kvar när jag gjorde kletet igår. En skiva sesambröd till och jag blev proppmätt. Måste nog tillägga att jag dricker en massa kaffe med mjölk eller grädde på dagarna utöver allt jag äter. Annars diskar jag för att fördriva tiden.

Idag ska jag nog hämta upp mitt pass som ligger färdigt hos Polisen, eller om jag gör det imorgon. Det är inte jättespännande eftersom man fick se det färdiga resultatet och godkänna det under ansökningsproceduren. Livet blir däremot mycket enklare nu. Som jag har längtat!

Apropå gårdagens träning, när jag gör vissa övningar känner jag att bukfettet sitter i vägen och hindrar mig från att göra vissa övningar "rätt". Lite så, deprimerande. Ska bli kul att se om det blir lättare och smidigare framöver. Inte för att jag är direkt stel så, men det finns alltid utrymme för förbättringar.

Unnade mig ett nytt favoritplagg igår. En svart tight trikåkjol. Ganska kort så, men har man typ en tunika till så ser det ganska okej ut. Jag har sett fetton som jag gå runt i värre outfits än så, så jag skiter egentligen i vad andra människor tänker om min klädsel. Själv trivs jag och känner mig nästan lite snygg. För det är ju det som räknas. Att man trivs med sig själv. Och det måste jag säga att det gör jag mer och mer för varje dag som går. Lyckas jag hålla den här kosten och närma mig en mer normal vikt kommer det nog bli en hel del belöningar framöver.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar