onsdag, juli 22

Problemet löst

Hade missat en liten kodsnutt, alltså har jag ingen som helst statistik för den gångna veckan, men vi kan ju säga att jag haft noll besökare eftersom det inte är någon som kommenterat ändå.

Dagens lunch blev gårdagens middag, alltså köttfärssåsen med bacon och broccoli. Tog med mig matlådan till mellangrannen där vi diskuterade fett i allmänhet, men till stor del sådant som sitter på kroppen.

Lite onödig men lite smårolig fakta är att sedan starten för dryga veckan sedan har vi köpt mer än tre liter grädde. Litern som vi köpte i förrgår är nästan slut. Fast sen så är vi ju faktiskt två personer som ska fyllas.

Dagens motion är springande i trappor då jag tvättar idag. Än så länge har jag hunnit springa upp och ner för tre trappor fem gånger, och fler lär det bli. Bär jag inget försöker jag springa. Om inte annat så blir jag åtminstone lite svettig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar