fredag, november 20

Under fem? Knappast

Det där med att vågen nu skulle röra sig igen. det var ju befängt av mig att tro något sådant. Så nu kör jag med en mer aggressiv taktik. Har använt MinMat för att hålla koll lite grann, men så tar man sig ut och dricker lite kaffe, eller så äter man något som är helt omöjligt att räkna ut. Gårdagen faller under den kategorin. Frukosten gick bra. Sen blev det lite jobbigare. Köpte ju mat från den lokala thaien, och den vet man inte riktigt vad det är i för nåt. nån currypasta, kokosmjölk och kött skulle jag tro, men man vet ju aldrig.

Idag har det gått betydligt bättre. Frukosten var kanske lite för lite fett i, men energiprocenten var ändå 75%. Lunchen var inte den godaste skinkmajonnäsen jag ätit, men mätt blev jag. Än så länge ligger jag på energifördelning 1%, 16% och 83%. Totalt intag av kolhydrater: 4,25 gram. Det är nog dumt att satsa under fem direkt, får köra under tio kanske.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar