måndag, mars 19

Back on track

Nu rinner inte näsan alls så mycket att jag måste ha en toarulle i fickan. Med det tänkte jag ta en längre promenad idag, med ett eller två barn beroende på hur tidtabellen ser ut. Lillgrisen har fått en släng av feber igen, hoppades på att den var borta för gott.

Vad sjukdomsperioden gjort för mig är att jag inte riktigt fokuserat så mycket på periodisk fasta. Istället har jag ätit när jag varit hungrig samt mumsat hallon och mjölkprodukter när jag känt mig extra ynklig. Min kropp gillar't! Nackdelen med att äta när man är hungrig är att man med stor sannolikhet inte är hungrig när resten av familjen är det. Trots att mannen nu också äter LCHF så äter vi sällan ihop. Sen är han inte lika förtjust i kål som jag så jag kan äta det i fred.

Nåja, det finns ju värre öden att drabbas av.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar