lördag, januari 28

Omelettfrukost

Jomän, nu finns inte ens en tom tallrik att fota ty omeletten redan är i magen. Stekte lite fänkål, på med äggsmet, coctailtomater, ett par skivor ost och lite serranoskinka.

Jag tror en stor skillnad mot min förra omgång med LCHF är att jag äter betydligt mer grönsaker. Är mycket nöjd för maten blir betydligt enklare att variera. Som en simpel omelett tex.

Idag är jag och mannen barnfria några timmar, det ska firas med lite shopping. Eller ja, shoppingen var förutsättningen för barnvakteriet. Jag är i desperat behov av byxor. Har inte känt att det varit värt att köpa ngt eftersom jag bara känt mig som en säck potatis. Svårigheten är att hitta ngt som funkar samtidigt som man fittar till sig. Troligen leggings vilket inte är det mest smickrande plagget för ett fetto, men det får vara.

Ska jaga nya träningsskor också, har inga bra inneskor som skulle kunna gå att springa på löpband med. Får dock se hur det går, löpbandet alltså, pga för långa ledband i foten som gör att jag trampar snett i tid och otid.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar